F1 LWS - Liga 2015

F1 LWS - Liga 2015

Götz Richárd: Itt volt az idő a váltásra.

2015. augusztus 09. - LWS Liga

Az F1 LWS vezetősége a harmadik szezon győztesét, Götz Richárdot is megkérdezte egy-két dologról. A ligabajnok nagyon szerényen válaszolt az összes kérdésre, optimistán várja az idei szezont. 

1. Üdvözöllek téged ismét az F1 LWS - Ligában! Te - mint ligabajnok - hogyan várod a 4. szezont?

Várom már, mivel régen volt futam, azóta sok új ember érkezett, és nem tudom, kitől mire lehet számítani.

2. Sok idő telt el az utolsó futam óta, mi változott, hogy ismét a frissesség lengi át az egész csoportot, a ligát?

Érkeztek új emberek, régi-új emberek, sok volt a változás, változott a MOD is, és eléggé régen volt az utolsó futam ahhoz, hogy mindenki várja már a következőt, ahol remélhetőleg egy jót csatázhatunk majd.

3. Mit gondolsz a pályákról, mennyire jó helyszínek lesznek?

Örülök, hogy klasszikus pályák kerültek be a naptárba, bár van olyan, amin még sosem mentem, szóval érdekesek lesznek azok a versenyek.

4. Igen erős mezőny alakult ki, hiszen visszatér egy ötszörös ligabajnok, jómagad is elmondhatod, hogy nyertél már bajnokságot, és a mezőnyben rajtatok kívül még három pilóta mondhatja el magáról, hogy nyert már ligát.

Igen, éppen ezért lesz szerintem ez egy nagyon jó szezon. Ha a TOP3-ban leszek egy ilyen jó mezőnyben, akkor már elégedett leszek.

5. Az első futam a hazai versenyed, a Hungaroring. Mire lehet itt számítani?

Sajnos ez a pálya nem igazán fekszik sem nekem, sem a kocsinak, szóval egy dobogós helyezéssel már elégedett lennék.

6. Most lesz az első futamod, amit nem a vörös autóban fogsz teljesíteni. Ez, hogy történt?

Sok jó futamom volt a Ferrarival, de úgy gondoltam, hogy itt az idő a váltásra. Remélem a mostani csapatommal is sok jó futamom lesz.

7. Egyedi sisakkal készülsz a hazai futamodra?

Nem hiszem. Szerintem csak egy sisakom lesz az egész szezonban, de majd meglátjuk.

8. Utolsó kérdés: Mit könyvelnél el igazi sikernek ebben a szezonban a bajnoki címen kívül?

Legalább 1 futamgyőzelmet szeretnék, és az összesítettben a TOP3-ban végezni.

Köszönjük szépen az interjút és sok sikert a szezonra!
Köszönöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://lwsliga.blog.hu/api/trackback/id/tr147693200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása