F1 LWS - Liga 2015

F1 LWS - Liga 2015

Második "Pilóta Találkozó"

2015. augusztus 23. - LWS Liga

Az F1 LWS Liga ismét újabb versenyhétvége elé néz. A kisorsolt versenyzőknek ismét válaszolni kellett néhány kérdésre. A három szerencsés versenyző ezúttal Götz Richárd, Molnár Richárd és Csápenszky Gergő lettek. 

Műsorvezető: Sok szeretettel köszöntök mindenkit az F1 LWS Liga második futamának Pilóta Találkozóján. Három pilótát fogunk megkérdezni a mai napon is: Csápenszky Gergőt, Molnár Ricsit, és az első futam győztesét, Götz Richárdot. Köszöntelek titeket is!

Richárd, milyen érzés másodszor is nyerni a hazai pályán, hogyan várod a következő futamot?

(G) Richárd: Nagyon örülök, hogy nyerni tudtam hazai pályán. A következő futamon valószínűleg nem fogok, mert nem fekszik nekem a pálya, de egy dobogónak örülnék.

Műsorvezető: Ricsi, te milyen reményekkel vágsz neki az osztrák fordulónak?

(M) Richárd: Én jobb eredményre számítok, mint amit az előző futamon elértem. Kicsit még szoknom kell a kocsit, és azon leszek, hogy a dobogóért küzdhessek, mert szeretem az A1-Ringet.

Műsorvezető: Gergő, te milyen célokat tűztél ki a soron következő futamra?

Gergő: Szeretnék dobogóra állni, ez rendkívül nehéz lesz. A realitás most a 4. hely számomra.

Műsorvezető: Richárd, mennyire szereted az autód?

(G) Richárd: Eddig semmi bajom nincs vele.  A problémát inkább az okozza, hogy nem fekszik nekem a pálya.

Műsorvezető: Ricsi, hogyhogy idén nincs csapattársad?

(M) Richárd: Nem tudom. Azt hittem a Brawn több embert érdekel, mert bajnok autó, aztán amikor kiválasztottam, láttam, hogy más nem akart oda jönni. Így egyedül vagyok.

Műsorvezető: Gergő, hogy tudod így beosztani az idődet, hogy ilyen sok ligában szerepelsz?

Gergő: Soknak nem nevezném, kereken 2. Amikor kedvem van, akkor gyakorlok. Nem osztom be az időmet.

Műsorvezető: Richárd, nyertél a Hungaroringen és így is második a Renault, mennyire nehéz így, hogy nincs csapattársad?

(G) Richárd: Mivel nincs csapattársam, nem igazán foglalkoztat a csapat bajnoki cím. Nincs rá esélyem.

Műsorvezető: Ricsi, Gergő! Hány év ligázást éreztek még magatokban?

(M) Richárd: Talán még 2 szezon belefér. Ez sok mindentől függ. Később lehet, nem tudok, majd egyéb teendők miatt. Most jelenleg tudok, és akarok is.

Gergő: Ezen még úgy nem gondolkodtam el, de lassan én is szögre akasztom a sisakot, mivel nem lesz időm tesztelni, de még most van. Ez a lényeg, ha mondanom kéne, akkor talán 1 szezon.

Műsorvezető: Richárd, mi ösztökélt a csapatváltásra? Eddig mindig a Ferrarinak versenyeztél!

(G) Richárd: Úgy éreztem, hogy ki kell próbálnom magam egy másik csapatnál is. Sok versenyt futottam a Ferrarival, és kellett a változás.

Műsorvezető: Ricsi és Gergő, ti nagyon hosszú ideig voltatok csapattársak, milyen a kapcsolatotok hogy most nem egy csapatban versenyeztek?

Gergő: Szerintem ugyanolyan. Attól, hogy nem vagyunk csapattársak, még a pályán nagyszerű csatákat tudunk vívni egymással.

(M) Richárd: Igen, volt pár szezonunk. Azt hiszem 3 együtt. Igazából semmi nem változott a kapcsolatunkban, csak így alakult idén. Jókat csatáztunk és csatázunk még mindig.

Műsorvezető: Richárd, szerinted hányadik leszel az összetettben?

(G) Richárd: Szerintem az első háromban benne leszek.

Műsorvezető: Ricsi, Melyik pályán lehetsz a legerősebb a naptárban?

(M) Richárd: Ez jó kérdés. Hát talán a gyors pályákon. Magny Cours, Istanbul, Interlagos. De meglátjuk

Műsorvezető: Gergő, Ausztriában vajon oda tudsz az érzéseid szerint keveredni az élre? Mert már te is nyertél más ligákban. 

Gergő: Sajnos nem. Akkora lemaradásom, és még nem nyertem ebben a ligában futamot. Amikor nyerhetem volna, a játék kibabrált velem és elestem a győzelemtől. Igen, sok futamot nyertem, de ebben a ligában valahogy nem akar összejönni.

Műsorvezető: Srácok, kipróbálnátok egyszer a kommentálás dolgot?

(M) Richárd: Max szakkommentátorként, nem szeretek sokat dumálni.

Gergő: Igen szeretnék, és ezt már többször is jeleztem.

(G) Richárd: Nem hiszem, hogy ki fogom próbálni.

Műsorvezető: Richárd, Csabával milyen a kapcsolatod? Ti nagyon nagy riválisok vagytok.

(G) Richárd: Nagyon jóban vagyunk, attól függetlenül, hogy a pályán egymás ellen versenyzünk.

Műsorvezető: Ricsi, te nyertél már ligát, mi szükséges ahhoz, hogy visszatérj az élre?

(M) Richárd: Az elég régen volt már. Akkor többet mentem f1-el. Mára már kevesebb az időm. Akkor jókor voltam, jó helyen, ennyi.

Műsorvezető: Gergő, Te nagyon rég óta vagy a BMW csapat tagja!  Mi ennek az oka?

Gergő: Hát, mert kedvenc csapatom és az autó se rossz, másrészt mindig lemaradtam a Ferrariról.

Műsorvezető: Richárd, az érettségi mellett mennyi időt tudsz majd szentelni a ligára? Hogy tudod majd beosztani az idődet?

(G) Richárd: Hát az a heti kb. 1 óra gyakorlása nem fog sokat számítani.

Műsorvezető: Ricsi, mióta csinálsz sisakokat?

(M) Richárd: 2008-óta csinálok. És minden évben fejlődök.

Műsorvezető: Gergő, tied a záró kérdés. A Hungaroringen jó sokára jöttél ki a 2. kiállásodra. Mi volt a taktikád?

Gergő: Taktika az volt, hogy minél tovább kihúzzam a boxig, ami sikerült is, bár sokat nem értem vele.

Műsorvezető: Köszönöm szépen a részvételt, és a készséges válaszokat, mindhármatok számára sok sikert a versenyre!

A bejegyzés trackback címe:

https://lwsliga.blog.hu/api/trackback/id/tr537728128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása