F1 LWS - Liga 2015

F1 LWS - Liga 2015

Lombárszki Csaba: Remélem jó szezon lesz.

2015. augusztus 04. - LWS Liga

hami_mcla_abu_2009_2-1.jpgAz F1 LWS stábja Lombárszki Csabát, a liga ötszörös bajnokát is megkereste. A sokszoros győztes pilóta készségesen váalszolt kérdéseinkre.

1. Üdvözöllek újra az F1 LWS - Ligában! Mire számítasz ebben a szezonban?

 Üdvözlök én is mindenkit a liga 1. szezonjában. Remélem egy izgalmas szezon vár rám, mind versenyzőként, mind ligavezetőként, mind kommentátorként.

2. Az imént említetted, hogy kommentátorként is dolgozol. Ezek szerint le lesz közvetítve a szezon?

Igen, remélhetőleg minden úgy fog alakulni, hogy a szezon le legyen közvetítve.

3. Milyen kapcsolatot ápolsz a ligában résztvevő tagokkal?

A liga nagy részével teljesen átlagos kapcsolatban vagyok, viszont vannak emberek, akikkel nagyon jó a kapcsolatom. Ott van például a csapattársam, akit születése óta személyesen is ismerek, vagy korábbi csapattársam, Szpiszár Szilárd, akit szintén személyesen ismerek. Kováts Olivér pedig az idei évben mondhatni a mentoráltam lett, így vele is elég jó kapcsolatot alakítottam ki.

4. Egyedi sisakfestéssel készülsz a hazai futamodra?

Nem mondanám egyedi sisaknak, hiszen a szezon további részében is ezt a dizájnt fogom használni. Nemsokára be is lesz mutatva a közönség számára.

5. Ki készíti számodra a sisakokat?

Természetesen jómagam.

 6. Másoknak is készítesz sisakot?

Igen, a mezőny jó részének én készítem el a festést.

7. Benned lerajzolódott már egy erősorrend arról hogy mi várható idén?

Nem igazán, hiszen nagyon régen vezettem szimulátoron, és vannak azért újak is. Remélem jó szezon lesz.

8. Mit szeretnél ettől a szezontól? A hatodik bajnoki címedet?

Nem feltétlenül. Bőven beérem azzal, ha jókat csatázom a barátaimmal, persze jó lenne hatodszor is nyerni, de majd meglátjuk, hogyan is lesz ez.

9. A csapatod mennyire stabil arra, hogy harcba szálljon a bajnoki címért?

Mint mondtam, nem tudom egyelőre, mivel nem ismerem a pontos erősorrendet.

Köszönjük az interjút! Sok sikert neked erre a szezonra!

Köszönöm, és szívesen!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lwsliga.blog.hu/api/trackback/id/tr287679850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása