F1 LWS - Liga 2015

F1 LWS - Liga 2015

Már tudni az első 3 futam időpontjait.

2015. augusztus 19. - LWS Liga

Az F1 LWS Liga sűrű két hét elé néz, hiszen 3 futamot is rendeznek, szinte közvetlenül egymás után. 

A szezonnyitó futam időpontját már jó ideje ismerhetjük. A pilóták augusztus 21-én lépnek pályára, méghozzá rögtön a hazai futamot kell teljesíteniük. A tegnapi nap folyamán a liga több változáson is átesett, többek között a név is változott, és egy-két személyi változás is történt.

Pozitív vonzata is volt a változásoknak, hiszen megtudhattuk az első 3 futam időpontjait. A második versenyt az A1-Ringen rendezik augusztus 23-án, míg a belga fordulót két nappal később, augusztus 25-én.

A többi verseny időpontjáról egyelőre nincs információ, a szezon pénteken, 17:00-tól veszi kezdetét a Hungaroringi szabadedzéssel.

A bejegyzés trackback címe:

https://lwsliga.blog.hu/api/trackback/id/tr777717330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása