F1 LWS - Liga 2015

F1 LWS - Liga 2015

Az Első "Pilóta Találkozó" Az F1 LWS-ben.

2015. augusztus 21. - LWS Liga

Az F1 LWS liga végre elindult, ma megkezdődött az első futam menetrendje. A liga elődjének számító, az F1 MWT-hez hasonlóan a versenyzők interjúkat adtak, de egy egészen új megoldás szerint. Mostantól a versenyhétvégék szabadedzése előtt a ligavezető kisorsol 3 pilótát, akiknek egy közös csoportban interjút kell adni, méghozzá a többi (az interjúban nem részt vevő) pilóta kérdéseire. Az első "Pilóta találkozó" résztvevői: az ötszörös ligabajnok Lombárszki Csaba, a többszörös futamgyőztes Szpiszár Szilárd és a liga hivatalos kommentátora, Tóth Jani vett részt. 

Műsorvezető: Sok szeretettel köszöntök Mindenkit az F1 LWS Liga első futamának sajtótájékoztatóján. Három pilótát fogunk megkérdezni a mai napon: a McLaren-Mercedes pilótáját, Lombárszki Csabát, a Ferrarit képviselő Szpiszár Szilárdot, és a BMW Sauber csapatát erősítő Tóth Janit. 

Szilárd, mire számítasz az első futamon?

SzilárdIgazából nem tudom, mert a Hungaroring egy nagyon jó pálya, sok izgalmak vannak ott, de az erősorrendekkel még nem vagyunk teljesen tisztában, tehát majd a futamon kiderül, mindenesetre egy jó eredmény jó dolog lenne.

MűsorvezetőCsaba, milyen célokkal leselkedsz neki a szezonnyitónak?

CsabaTermészetesen a győzelem reményével vágok neki a mostani hétvégének, de nagyon nehéz bármit is állítani, hiszen a szabadedzés előtt vagyunk. Ott sem fog minden kiderülni, versenyzőtársaim ugyanis nem fogják kijátszani lapjaikat.

MűsorvezetőJani, te milyen elvárásokat támasztottál fel magaddal szemben az első futamot illetően?

JaniAmikor készítették velem az első interjút, akkor azt mondtam, hogy nem nagy esélyt látok magamnak. Azóta rengeteget fejlődtem én is és a csapat is, úgy érzem, hogy egy erős 4-5. hely, talán ha nagyon küzdök, meglehet.

Műsorvezető: Szilárd, lesz-e hatása a versenyen és a kapcsolatotokban a múltkori veszekedés Csabával szerinted?

SzilárdSzerintem nem lesz, ugyanis mind a ketten túlléptünk ezen, megbeszéltük a problémáinkat és profik módjára tovább tudtunk ezen lépni és elfelejteni a dolgot, tehát ez már egy lezárt dolog.

MűsorvezetőSzilárd, Csaba és Jani. Milyen hangulatban várjátok a szezont és kitől féltek a legjobban?

JaniNagyon várom, hogy elkezdődjön a szezon. Kicsit tartok is tőle, mert már nagyon rég ligáztam, de majd kiderül mi lesz. Legnagyobb ellenfelem talán Molnár Ricsi lesz, vagy Csomós Martin.

Csaba: Úgy gondolom, hogy elég nyugodt vagyok, régen elég sokszor követtem el azt a hibát, hogy idegesen kezdtem el egy futamot. Most remélem, hogy ezt a kis hibát sikerült kiküszöbölnöm és egy erős futamot zárhatok.

Szilárd: Én személy szerint nagyon izgatott vagyok, amikor legutóbb mentem a Ringen, akkor nyertem, tehát jó érzésekkel kezdem meg itt a szezont, és igazából még nem tudom az erősorrendet, tehát mindenkitől.

MűsorvezetőCsaba, hogyhogy ismét versenyzel, hiszen tavaly már le akartad zárni a karrieredet, mondván, hogy eleget elértél?

Csaba: Tavaly nem amiatt hagytam abba, mert eleget elértem, hanem mert egyszerűen nem volt rá időm, nem tudtam jól beosztani ezt a maradék szabadidőt. Most úgy érzem, ez jobban sikerülhet, és egy próbát megér. Nagyon jó kikapcsolódás.

Műsorvezető: Srácok, milyen ellenfélnek tartjátok a csapattársaitokat?

Szilárd: Nekem nincs csapattársam (nevet)

CsabaIgen erős ellenfélnek tartom. Néha még forrófejű, de ha bízunk benne és a megfelelő autó, illetve beállítás van alatta, akkor tud meglepetéseket okozni.

Jani: Nagyon gyors és tapasztalt csapattársam van és néha egy tempón tudok vele menni, szóval elég erős csapattársam van.

MűsorvezetőSzilárd, milyen érzéssel tölt az, hogy nincs új csapattársad? Előtte Csabával jól összedolgoztatok?

SzilárdNagyon elszomorító dolog, hiszen így nem leszünk versenyben a csapat bajnoki címért, és nem tudjuk egymást húzni, de nem ez az első dolog a történelem során, hogy valakinek nincsen csapattársa, tehát egyedül megpróbálom majd a legjobbat kiautózni, sajnos ez is nehezebb lesz így, de bízom, benne, hogy jön valaki a csapathoz, mert a Ferrari megérdemli, hogy a bajnoki címért csatázzon.

MűsorvezetőCsaba, miért szereted a McLaren csapatot ennyire?

Csaba: Ez egy jó kérdés, amit valójában nem tudok megválaszolni. Nem tudom. Itt nyertem meg az első liga bajnoki címem. Azóta több ligában is részt vettem és mindig itt kötöttem ki. Szeretem ezt a csapatot és az autó mindig fekszik nekem.

MűsorvezetőAzt kérdezném tőled, hogy a kommentálási stílusodat melyik ismert szpíkerével tudnád összeegyeztetni?

Jani: Szerintem nem vagyok olyan tehetséges kommentátor, hogy valamelyikkel is össze tudnám hasonlítani az enyémet.

Műsorvezető: Köszönöm szépen a részvételt, és a készséges válaszokat, mindhármatok számára sok sikert a versenyre!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lwsliga.blog.hu/api/trackback/id/tr657724122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása